Saturday, November 3, 2012

Resepsi || Yan & Yus || 21.10.12|| Kota Tinggi

Assalamualaikum..Salam 1 Malaysia...

Alhamdulillah dapat jugak merasai nikmat yang diberi tuhan..Syukur..Sudah lama rasanya tak update blog saya yg xseberapa nk glamour ni..cuma nak kongsi cerita sikit pasal aktiviti HMR PHOTOWORK & DESIGN pada para pembaca..hehehe

Tanggal 21 oktober 2012 adalah hari amat bersejarah pada 2 mempelai iaitu Yan & Yus..Mereka berdua saya berkenalan dan berjumpa di MCD Seri Alam.Di pendekkan cerita mereka baru kena tipu oleh seorang photographer..So cara betulnyer nak gak jumpa photograher maklumlh zaman sekarang dah banyak kes menipu..huhuhuhu

Macam biasalah kan dalam moment atau detik bersejarah orang akan melihat si pengantin pun terasa gugup.banyak mata yang melihat,termasuklah si kecil ni..hehehe

Makcik-makcik pun tak ketinggalan.amboi2 siap jengah dan selit2 kat tepi pintu lagi...

Alhamdulillah,lafaz terungkap IKATAN TERCIPTA..Yan @ Roziana & Yus @ Yuzairy sudah terikat sebagai suami isteri yang sah..saya pun tidak melepaskan peluang untuk menangkap moment2 ini..Saya pun sedih gak..yelh hati dalam tisu gak..hehehehe


Ya Allah Engkau satukan lah hati mereka supaya menjadi pasangan yang bahagia sehingga akhir hayat..Amin.(malu2 yan) hehehehe

ok2..kita tinggalkan part nikah tadi..Wah class gitu ada konvoi moto besar gitu..Thanks KOTA TINGGI BIKERS.


Siapakah gerangan pakcik itu.hehehe..khusyuk pengantin melihat langkah pakcik tu..ke si Yus ni nak sama-sama bersilat gak..Apapun macam biasalah kan,adat2 melayu bersilat selepas pengantin di arak itu sudah biasa..RAJA SEHARI KATA nyer.... ;)

Yang ni no komen.mcm biasa,tol..hahahaha...tapi kalau lelaki atau teruna2 dari luar johor yang terbaca blog saya ni jangan pulak taknak kahwin ngn org johor lh pulak..hehehe..adat macam saya ada highlight kn..niat sedekah jelh..hehehehe...

Amboi2 kak pengapit ni,semacam xnyempat2 nak simpan angpau tu...hai,lepas ni kameraaman pun nak tol lh gak..hehehehe..

Stop amik gambar pengantin.Kita amik sekitar luar majlis..abang gitar ni juga terlibat dalam memeriahkan majlis yan & yus..steady lh bro...

sorok2lh pulak..seronok mereka yerk...whatever thanks pada yang menjayakan majlis ini...Yan & Yus memang spoting..

Outdoor.kekadang lokasi tidak menjaminkan gambar itu menarik.Macam gambar ni..saya pun yang yan & yus bersandar tu tempat apa..yang penting itu bukan tandas...huhuhuhuh

Spoting yang saya maksudkan pada mereka ni yelh,diorang tak kekok suruh buat per2..yan seorang nampak periang, yus lak serius tapi nampak dia layankan jerk si yan ni..hahahaha..tapi anda memang sweet & spoting

Ok,lokasi seterusnya ni ialah dikawasan Muzium Johor Lama.Ni adalah 1st time saya pergi tempat ni..Cantik.

Gambar sebelum habis shot..Waktu senja..hari keliling sudah hampir gelap.Style..macam iklan kereta pun ada..hehehe

Terima Kasih Banyak yang tidak terhingga kepada Yan & Yus kerana mempercayai saya sebagai photographer anda...Tunggu next tulisan saya pada majlis bertandang mereka...

bye ! bye ! bebeh.......














No comments:

Post a Comment