Wednesday, October 3, 2012

Pertunangan TINI & FADZLI || MANJUNG || 16.09.12

Assalamualaikum...Salam 1 Malaysia..terasa macam sudah lama tidak update segala aktiviti HMR PHOTOWORK & DESIGN.So hari ini saya akan berkongsi serba sedikit tentang aktiviti kami..

Alhamdulillah..16 september menjadi sejarah kepada pasangan yang saya nampak serasi dimata kasar..hehehe..maklumlah orang sudah berumahtangga,mestilah dapat menilik serasi atau tidak.hehehehe...
Seri mas Nurtini & Ahmad Fadzli adalah pasangan yang saya maksudkan.Nama timangan seperti gambar diatas yerk.Majlis ini berlangsung di manjung,perak.
Sebenarnya,ramai client ramai client agak was-was pasal HMR PHOTOWORK punya operasi..Saya boleh katakan saya duduk area jb dan kampar itu sahaja.hehehe..

 
Cincin disarung ke jari menandakan ikatan tunang telah terpahat di atas janji yang diungkap.Senyum simpul tini..hehehehe.malulah tu..huhuuhu

Macam biasalah kan dalam pakej tunang,saya akan offer nak buat outdoor ke tidak..buat tambah-tambah album sahaja..secocok mereka pabila bersandar di pokok tu..hehehehe..tapi jangan pegang-pegang k..belum sah lagi..hehehe

View gambar ini diambil di lumut.tidak salah saya lah..saya pun kurang sure,biarpun duduk area perak sudah 3tahun..hehehe.apapun thanks tini & fadzli sebab panggil saya untuk menjadi cameraman awak.segala kekurangan harap dimaafkan.




No comments:

Post a Comment