Sunday, November 4, 2012

PERTUNANGAN || BAd & Aimi || 27.10.12 || JB

Assalamualaikum....Salam 1 Malaysia.Alhamdulillah dapat kesempatan kita berjumpa lagi...Hari ini hari ahad,memandangkan menanti masa untuk shoot gambar pengantin di Dewan Seri Alam nanti saya luangkan masa ber BLOG..Bukan Goblok..hehehehe.

Kisah yang saya mahu kongsi adalah majlis pertunangan antara Bad & Aimi.Dengar khabar Bad kerja OffShore dan Aimi bekerja di Kilang Hitachi.MEreka berjumpa masa zaman-zaman belajar kalau tak salah sayalah..Kalau fikir-fikir pun masa sekolah-sekolah lh nak dapat jodoh..hehehe.

Sebenarnya dalam mengambil pic ni saya menggunakan wide lens untuk mendapatkan angle yang sesuai.wah siap gantung-gantung lagi baju tu..ala ala mat saleh gitu..

Nampak pun muka pengantin..hehehe

Ada gambar kasut lak tu..saya sebagai seorang photographer perlulah mengambil apa elemen-elemen penting masa majlis..yelh masuk kenangan.Anda bayar perkhidmatan itu.Boleh tunjuk pada anak-anak & cucu.hehehe.

Amboi bukan main diorang ekh..ni antara aksi ssebelum majlis dimulakan..malu nk suruh saya amik gambar lah tu...hehehe

Ini dia muka aimi selepas disolek.comel tidak?Memang pandai orang yang solek tu...Solekan dari kak Elfieeda Yussoff (taip jerk kt dalm fb).

Wah dah macam majlis perkahwinan.hehehehe..

Cincin tanda ikatan pertunangan..Alhamdulillah.

Hahaha..action lebih jer ni...dengar citer dari aimi.,.kasut ni baru dibeli oleh dia..nampak cute lh pulak gambar org pakai kasut kat atas pelamin ni..lepas ni try laki pulak buat moment macam ni..agagk2 kena tak?

Tau saper ni..yang ni lah tunang kepada aimi..bakal suami aimi....sama padan,sama cocok..hehehe

Gambar ini ditangkap di akhir senja...hehehe.rasanya hampir lewat gak saya amik gambar ni...

Terima kasih kepada kawan-kawan yang menjayakan pegambaran ini...Terima ksih tidak terhingga kepada Aimi kerana memanggil saya sebagai official photographer anda..terima kasih tidak terhingga.











No comments:

Post a Comment