Thursday, November 15, 2012

|| Resepsi || Yan & Yus || 28.10.2012 || JB

Assalamualaikum.mood & teringin mahu update blog..hahaha.sudah terasa lama tidak update...Kan tertinggal jauh sharing aktiviti HMR PHOTOWORK & DESIGN.

Ok ini cebisan cerita dari client saya yang kedua2 nya comel.Majlis bertandang di Taman Nusantara,Gelang Patah..

Dalam nak sharing-sharing cerita ni,saya just kongsi gambar2 outdoor jelh yerk..Ok gambar diatas ni adalah gambar dah nak balik..hehehehe.saya suka gambar ni,tu yang upload n cerita awal2.hehehehe.

Hahahaha..ada sajer yang diorang nak buat.so saya just touch up saja..

Alhamdulillah masa buat shooting,cuaca ok.Lokasi gambar ni nusajaya,bangunan saya tak tau..main langgar jek amik gambar..
Alahai main pulak dia..jaga2 tau,jangan sampai jatuh..lemas nanti..Dalam mengambil capture2 yang terbaik,kadang2 pengantin juga memainkan peranan,supaya dapat bekerjasama dengan fotografer.leh jd gambar ni nampak ceria..

Ada gak orang bertanya,macamn nak buat gambar selendang tu terbang..Ni petua nya,,suruh org pegang..kira 1,2,3 lari..hahahaha..macam tu caranya...Xcaya? tanya pengantin...hehehehe

Alamak,segak gitu.dalam fotografi..elemen seperti gambar diatas,otai2 dalam bidang fotografi mengatakan konsep ini selari dengan hukum & dunia fotografi..coz pic di amik dari bawah nampak menarik..ye ker?nthlh... 

Hahaha.pic ni sebenarnya dah banyak kali shoot.coz saya punya trigger problem..Alhamdulillah,masalah dapat diatasi dengan menukar bateri sahaja...hehehehe

Whatever,tq banyak2..sebab mempercayai saya sebagai photgrapher anda...
Album dah siap,blog & sharing ceritanya lambat..hehehe..
maklumlah sibuk....tq2








1 comment: