Saturday, September 8, 2012

Resepsi || Nora & Fadzli || 31.8 & 1.09.12 || JB

Assalamualaikum..,Salam Kemerdekaan & Salam 1 Malaysia...

Ok sudah ada mood untuk update blog.Tersangat sibuk minggu ni,dari mengedit dan kerja-kerja hakiki..Cuti-cuti ni lah yang boleh update serba sedikit aktiviti HMR PHOTOWORK & DESIGN.

Alhamdulillah tugas saya selesai,dipendekkan cerita si pengantin lelaki adalah sahabat 1 pejabat dan wife dia kebetulan adalah friend dalam FB HMr Photowork.

Dengan sekali lafaz sahaja dengan tok kadi semacam mengejar masa,terikatlah ikatan 2 insan Fadzli & Nora menjadi pasangan yang sah.31 ogos hari paling mudah dalam mengingati hari perkahwinan dan hari kemerdekaan.

Macam biasalah,bila sudah terikat,babak begini memang tidak akan terlepas pada hujung lensa kamera setiap abang kameraman.

Upacara mengucup dahi sebenarnya jarang dibenarkan oleh tok kadi di Johor,tok kadi mengatakan itu bukan sunnah.Moment ni selepas tok kadi balik..hehehehe..

Macam biasalah,kameraman ni kalau nak buat tambah-tambah gambar dalam album memang cepat.Ada saja jerk suruh pengantin buat macam-macam post.hehehehe

Untuk pengetahuan para pembaca,Mak andam sang pengantin ini dari SIREH JUNJUNG JB.Agak-agak kalau berkenan boleh cari dalam FB..

Elemen-elemen sekitar biasanya akan diselitkan dalam kerja-kerja kameraman..hehehehe.kalau orang tua tengok,ntah aper-aper diaorang cakap kn.

Hari yang ditunggu-tunggu telah tiba.Alamak pengantin berspec hitam bagaikan S JIBENG masa muda-muda dulu..hehehehe.Selalunya,saya akan mengambil setiap sisi untuk mempelbagaikan angle.


Tol-tol..hahahaha.orang johor sememangnya ada adat untuk masuk jumpa penganti kena tol..hehehe.anggap sahajalah sedekah semata-mata.Ikhlas baru lah direhai Allah rezeki tu...huhuhu

Apa macam?boleh agak tidak family ni jenis mcmn?spoting x?huhuhu..thanks buat semua yg menjayakan majlis ni..

Masa untuk buat outdoor pulak. Babak ni semestinya saya akan buat tapi tengok pada keadaan sekeliling..

Dah macam model yerk nora..hehehehe.nampak sweet..

Kepada kawan-kawan yang membaling pohon daun-daun kering,thanks banyak-banyak...seronok benar diaorang ni..hehehehe

Sekali lagi saya ingin mengucapkan terima kasih pada semua yang menjayakan sesi fotografi ini.Thanks kerana mengambil khidmat HMR PHOTOWORK & DESIGN.

Assalamualaikum.....








No comments:

Post a Comment