Saturday, July 21, 2012

||Resepsi||Falah&Izah||09.06.12||Pontian

Assalamualaikum semua...hari ini adalah hari pertama puasa..sambil2 tu cuba2 lah mengupload gambar lama..ok xnak panjang2 cerita...Page ini adalah Majlis perkahwinan Izah & Falah di pontian.Falah berasal dari sg petani,kedah dan Izah orang pontian tapi bekerja di Putrajaya..

Untuk event ini,Falah & Izah memilih pakej 1 hari..Sebenarnya n jujurnya memang sangat2 rush.Tapi memandangkan pengantin ni nampak stamina kuat,xdalah nampak muka pengantin letih sehingga sesi outdoor..Cuma cameraman sahaja yang letih sebabnya tido lewat..hehehehe

Pengantin perempuan kidal rupanya,patutlah nampak bijak..hehehe(gurau sahaja Izzah)..mau dia band saya nanti..

Dari penglihatan saya,pengantin lelaki ni nampak sempoi..hehehe.Tak sabar-sabar nak akad nikah..maklumlah dari utara ke selatan..tol xsalah saya sekali jalan rm90.hehehe

Tok kadi ni cakap,kalau nak jalan-jalan kena bawak surat nikah ni.macam lesen lh gitu..kalau x bawak, kena tahan berdua-dua menjawablah nampaknya...huhuhu.


Macam biasalah kan,majlis ni xmenjadi kalau takder orang kat dapur..rata-rata orang dijohor macam kt area-area kampung, adat 'merewang' ni memang masih ada lg..posing habis abg2 ni..so saya selitkan gambar dia di blog,kalau kt album,kena marah lah pulak dengan izzah...

Memandangkan saya ni suka amik gambar banyak-banyak,so saya paksa pengantin gak amik gambar outdoor..hehehe.kt tepi2 pokok jerk sebelah rumah..apa lah yang falah tengok tu...

Tidak sah kalau ada gambar bersama-sama kawan2 kan...

Hahaha..ternga nga masing2..tapi seronoklh tengok  mereka..kenapa saya punya gambar kahwin xda buat macam ni..ni yang rasa nak kahwin lagi...opppss (mau kena parang nanti)

Elemen-elemen disekitar rumah atau tempat event perlu diambil kira..Gambar diatas adalah gambar di tingkap sahaja..hehehe..Xpercaya?


Masa sesi bergambar ini adalah musim hujan di pontian.nasib lah ada tempat-tempat yang menarik..cahaya dibelakang tu adalah editing semata2.hehehehe

Ni yang malas nak suruh bergambar,kita nak amik gambar ada lak ditutup-tutup..hehehe..

Thanks Izzah & falah kerana mempercayai saya amik gambar sejarah awak...





2 comments:

  1. adoyai malu la bile tgok gmbr kt ats.pembetulan sy keje kt KL bkn kt putrajaya

    ReplyDelete